رتبه بندی مشاوران و پیمانکاری | شرکت مهندسی تشعشع
  • آموزش
  • page
    خانه
    خرید و فروش شرکت

    خرید و فروش شرکت

    امروزه با توجه به شرایط سخت رتبه بندی پیمانکاران تشخیص صلاحیت پیمانکاران و مشاوران و همچنین زمان بر بودن آن بهترین گزینه برای شرکت در مناقصات خرید شرکت آماده است چرا که به صورت خوشبینانه حداقل زمان ممکن برای اخذ گرید پیمانکاری در صورت کامل بودن مستندات یکماه می باشد.

    برای این امر شرکت مهندسی تشعشع آرشیو کاملی از شرکتهای رتبه دار آماده کرده که پایه های 1 الی 5 در اکثر رشته ها دارد و شما بر حسب نیاز خود میتوانید با ما تماس گرفته و بر حسب نیاز خود شرکت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

    هچنین شرکت مهندسی تشعشع بهترین خریدار شرکتهای رتبه دار شما می باشد و با ارزش گذاری بر روی شرکت رتبه دار شما با بالاترین قیمت شرکت شما را خریداری میکند. برای استعلام رتبه های پیمانکاری آماده موجود می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

    انواع خرید و فروش شرکت

    • خرید شرکت با رتبه آماده پیمانکاری
    • خرید شرکت رتبه بندی اندوه سازان
    • خرید شرکت با رتبه مشاوران
    • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های EPC
    • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های انفورماتیک

    خرید شرکت رتبه دار

    همانطور که میدانید از معیار های بسیار قابل اعتماد و قابل سنجش شرکت ها، رتبه بندی آنها میباشد و این رتبه بندی مطابق استاندارد هایی زیر نظر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام میشود. تمامی شرکت های تازه کار میتوانند جهت اخذ رتبه تقاضای خود را ثبت کنند؛ همچنین شرکت هایی که دارای رتبه میباشند اما به دنبال اخذ رتبه بالاتری هستند نیز میتوانند درخواست خود را انجام دهند.

    شرایط رتبه بندی پیمانکاری شرکت

    اگر قصد رتبه بندی شرکت خود را داشتید نیازمند رعایت شرایط کلی میباشید که در ادامه به آن پرداخته ایم؛ توجه داشته باشید که مبلغ قرار دادی که در طی سال های کاری شرکت داشته اید باید مبلغ بسیار قابل توجهی باشد همچنین باید این مبلغ رشد چشم گیری نیز داشته باشد. لازم به ذکر است که هرچه پروژه های شرکت شما، بزرگ تر و قرار دادهای عظیم تری داشته باشد در رتبه بندی شما تاثیر گذار خواهد بود.
    همچنین برای فروش رتبه شرکت خود، باید شرکت دارای رتبه بسیار بالایی باشد و هرچه سوابق شرکت بهتر باشد مبلغ فروش رتبه شرکت نیز بالاتر خواهد بود.
    نیرو های بسیار حرفه ای و با سواد در زمینه کاری شرکت میتواند در ارتقا و اخذ رتبه به شما کمک کند. هرقدر امتیاز مهندسی شرکت بیشتر باشد، نیاز کمتری به امتیاز دهی هیئت مدیره خواهید داشت. خرید شرکت های رتبه دار یکی از روش هایی است که میتواند به شرکت ها جهت رفع نیاز به رتبه های بالاتر را کمک کند.

    خرید رتبه شرکت

    خرید رتبه شرکت یکی از روش هایی است که افراد جهت دریافت و ارتقا رتبه شرکت خود میتوانند انجام دهند؛ البته که این کار نیازمند دانش بسیار زایادی است و بهتر است قبل از انجام این کار اطلاعات کافی را کسب کرده و اقدام کنید. میتوانید جهت دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با گروه مهندسی تشعش در ارتباط باشید.

    خرید و فروش رتبه

    شرکت های پیمانکاری برای رتبه بندی نیازمند رتبه ای بین 1 تا 5 هستند؛ رتبه 1 بالاترین رتبه و به ترتیب هرچه به سمت عدد 5 نزدیک تر میشود رتبه پائین تری خواهد داشت. شرکت های مشاوره ای رتبه بندی بین 1 تا 3 دارند که مانند شرکت های پیمانکاری عدد 1 بالاترین رتبه و عدد 3 پائین ترین رتبه میباشد. رتبه شرکت نشان دهنده اعتبار شرکت میباشد که هرچه رتبه بالاتر باشد، شرکت از اعتبار بیشتری برخوردار است. از نکات قابل توجه رتبه بندی شرکت ها باید بدانید که سازمان ها و شرکت های دولتی جهت مشاوره پروژه های خود نمیتوانند با شرکت هایی که رتبه ندارند قرار دادی داشته باشند. درنتیجه رتبه بندی، نه تنها در بهبود جایگاه شرکت در میان رقبا بسیار موثر هست بلکه میتواند از لحاظ قانونی نیز بسیار تاثیر گذار باشند.
    زمانیکه افراد میخواهند هرچه زودتر به اهداف بلند مدت خود برسند و با ارگان ها و سازمان های دولتی قرار داد ببندند، اقدام به خرید شرکت های رتبه دار می کنند.

    خرید شرکت رتبه دار

    توان مالی شرکت های پیمانکار از دیگر موارد تاثیر گذار در ارتقا و اخذ رتبه پیمانکاری میباشد. اظهار نامه های مالیاتی شرکت در زمان های گذشته نشان دهنده میزان سرمایه در گردش مالی شرکت است. هرچه رقم سرمایه شرکت بالاتر باشد، پیمانکار از شانس بیشتری برای ارتقا رتبه شرکت خود خواهد داشت؛ البته میتوان شرکت های رتبه دار را نیز خریداری کرد.

    فروش شرکت رتبه دار

    رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در رشته های تاسیسات و تجهیزات، راه ترابری، صنعت و معدن، ابنیه و ساختمان، کاوش زمین، آب، مرمت آثار باستانی، کشاورزی، ارتباطات، نفت و گاز و همچنین نیرو انجام میشود.
    شرکت های مشاوره میتوانند در رشته های تخصصی مشترک، نفت و گاز، صنعت، معدن، شهرسازی و معماری، راه و ترابری، مهندسی آب، انرژی و مطالعات کشاورزی اقدام به اخذ رتبه نمایند.
    شرکت های مشاوره و پیمانکار میتوانند رتبه دلخواه خود را با توجه به امکانات فنی و مهندسی و سابقه کار بسیار مفید اخذ نمایند؛ از دیگر روش های اخذ رتبه، خرید رتبه شرکت هایی است که دارای رتبه هستند اما به دلایل مختلف اقدام به فروش رتبه شرکت خود می کنند.

    خرید شرکت مشاور رتبه دار

    شرکت ها پیمانکاری و شرکت های مشاور، با توجه به امکانات و پروژه های انجام شده و مبلغ قرار داد پروژه ها، نیروی انسانی متخصص و ... طبقه بندی میشوند و بعد از دریافت صلاحیت و مراحل مربوطه میتوانند رتبه مناسب خود را دریافت کنند. خرید شرکت مشاور دارای رتبه سریع ترین راه برای اخذ رتبه مشاور میباشد.